Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΑΚΙ.

 Κάθε χρόνο που έρχεται η ημέρα του Αγ.Βαλεντίνου ή "η  γιορτή των ερωτευμένων",τα ίδια.Δεν έχω παράπονο,βέβαια. Δε με πολυαπασχόλησε ποτέ,για να είμαι ειλικρινής.Αυτό που με ενοχλεί σε αυτές τις γιορτές είναι όσοι τις κοροιδεύουν αλλά κατά βάθος πολύ θα ήθελαν να τις γιορτάζουν.Οπότε,θα έλεγα "μεγάλη μπουκιά φάε...".
 Εντάξει,όλοι καταλαβαίνουμε το ότι είναι μια ευκαιρία ακραίου καταναλωτισμού.Μα,ο κόσμος είναι ελεύθερος να είναι όσο χαζός θέλει και -δυστυχώς ή ευτυχώς-να ασχολείται με τα ζητήματα που θέλει εκείνος να τον αφορούν.Είναι ανώδυνο το να βγεις στην αγορά να ψωνίσεις κόκκινα εσώρουχα και σοκολατάκια και όποιας λογής σκατολοίδια θες.Και βέβαια είναι εντελώς ανούσιο,όταν ο κόσμος καίγεται να δοκιμάζεις ζαρτιέρες.Αλλά αυτό που βλέπω γύρω μου είναι (και με στεναχωρεί,είναι η αληθεια) πως δεν υπάρχει διάθεση από το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου για να τους αφορά κάτι άλλο.Δε θέλουν να δυσκολευτούν.Κατανοητότατο. Δεν είναι ολοι για όλα.
 Από την άλλη, η ένσταση που έχω είναι ρομαντική.Δε χρειάζεται μια τέτοια γιορτή για να γιορτάσεις τον έρωτα σου.Αυτό ισχύει για όλες τις γιορτές φυσικά, και θα ήθελα πολύ να αρχίσω να εύχομαι "Χρόνια πολλά" σε στιγμές που ο άλλος δεν γιορτάζει επισήμως.Αλλα σέβομαι τις κοινωνικές συμβάσεις προς το παρόν.Είναι πολύ υγιές ωστόσο να γιορτάζεις όποτε εσύ το θες και να εύχεσαι χωρίς να κοιτάς το ημερολόγιο.
 Σκέφτομαι τα ζευγάρια που κάνουν σχέδια για απόψε και γελάω.Δεν μπορώ να ορίσω τη διάθεση μου.Μου φαίνεται πολύ κούφιο μεν,αλλά από την άλλη γλυκήτατο.Σίγουρα κάποιοι ζουν πράγματα που τα κοροιδεύω αλλά από την άλλη είναι ελπιδοφόρο.Και βάζω το χέρι μου στη φωτιά πως αν βρισκόμουν σε άλλη συναισθηματική κατάσταση ,μπορεί να έκανα και "χειρότερα".Όσοι με ξέρουν ή με διαβάζουν,καταλαβαίνουν πως αγάπησα πολύ(δε θα επεκταθώ).Ακόμα κι αν αυτό μοιάζει μακρινό,το ευγνωμονώ ακόμα.
 Οπότε δε θεωρώ σωστό να καταδικάζουμε τίποτα και θυμώνω με όσους ειρωνεύονται απροκάλυπτα τέτοιες αφορμές εκδήλωσης αγάπης ή απλά διασκέδασης.Ποιόν θα ενοχλήσει αν περισσότερος κόσμος κάνει σεξ σήμερα ή πάρει δώρα ή περιποιηθεί τον εαυτό του ή αν ακούσει γλυκόλογα;Σιγά. Μακάρι ένα ποσοστό ανθρώπων να χαρεί παραπάνω σήμερα.Έστω με ψευδαίσθηση.Δεν έχει σημασία.Είναι καλύτερο να προσπαθείς από το να γκρινιάζεις.Η ζήλεια είναι τόσο αδύναμη και παρασιτική.
 Μακάρι να υπήρχε κάποιος και γι'αυτούς που δεν τους αρέσει αυτή η "γιορτή" για να γιορτάσει μαζί τους.Το τι θα κάνω εγώ δεν το ξέρω.Προς το παρόν θα χαζεύω,ακούγοντας το αγαπημένο μου ακορντεόν και θα ελπίζω σε όμορφα Κυριακάτικα πρωινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου