Κυριακή, 22 Ιουλίου 2012

''ΠΑΙΖΩ ΚΟΥΚΛΕΣ''.

Θέλω να γράψω,αλλά δεν ξέρω τι.Αυτές τις μέρες δουλεύω σχετικά τα σενάριά μου και χαίρομαι γι'αυτό.Εχει επηρεαστεί η καθημερινότητά μου σε ακραίο βαθμό,βέβαια.
Ξυπνάω και συμπεριφέρομαι σαν να είμαι σε γύρισμα,κινούμαι με σάουντρακ που μουρμουρίζω στο μυαλό μου κοκ.
Πέραν του ότι έχω σαλτάρει,έχει τα θετικά της η κατάσταση αυτή.
Τουλάχιστον βιώνω όλο και πιο εσωτερικά αυτά που θέλω να βιώσω,γίνομαι αυτά και θα τα εκφράσω πιο αυθεντικά απ'ότι πριν.
04152-misio_large
Τώρα που το σκέφτομαι, από μικρή έτσι έκανα.
Κατέβαζα τις κούκλες μου για να παίξω και καθόμουν ακίνητη από πάνω τους παρατηρώντας ή στη χειρότερη τις κουνούσα και λίγο με τα χέρια για να τις περιεργαστώ.
Στο μυαλό μου για ώρες, έπλαθα ιστορίες,σχέσεις μεταξύ τους,είχα δώσει στην κάθε μια προσωπικότητα και στην ουσία ποτέ δεν εξωτερίκευσα τη δράση.
Το αποτέλεσμα ήταν να έχω φτιάξω μια γαμάτη-για μένα-ιστορία,να έχω συγκλονιστεί και να έχω κουραστεί τόσο που να πέφτω τελικά για ύπνο.
Οι γονείς μου,βέβαια,έβλεπαν απλά κούκλες στο πάτωμα (λογικό) και μου έλεγαν πως δεν ξέρω να παίζω ή πως κάθε φορά που είναι να παίξω δημιουργώ ακαταστασία.
Τί να τους εξηγήσω; Τίποτα.Απλά βριζόμασταν και αφού είχα ολοκληρώσει το "έπος" στο κεφάλι μου,τα μάζευα.
Την επόμενη φορά τα ίδια.
Ίσως ποτέ να μην καταφέρω να δείξω αυτό που θέλω ή σκέφτομαι, τελικά. 
Ίσως να μη θέλω κιόλας, υποσυνείδητα. 
Είναι περίεργο το ότι ενώ μιλώ πολύ εξομολογητικά και μου αρέσει να επικοινωνώ,συμβαίνει κάτι τέτοιο.Πιστεύω πως, όλοι έχουμε βάλει όριο εκεί που ξεκινάει ο προσωπικός μας κόσμος και ό,τι και να γίνει θα παραμείνει κρυφός.
Ειναι κάτι το εσωτερικό που όσο και να θες,δε γίνεται να εξηγήσεις,δεν προορίζεται για να το εμφανίσεις και πιθανότατα και ο Αλλος δεν μπορεί να δει παρά κάτι διάφανο.
Ειναι ακριβώς η ερώτηση:''τι να εξηγώ τώρα;"-που έχει μέσα και κόπο και απορία και ματαιότητα.
Αυτή είναι όμως η αλήθεια.
Θέλω και προσπαθώ να μοιραστώ τις σκέψεις μου,αλλά ίσως κάποιες φορές να μοιάζουν απλά κούκλες στο πάτωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου