Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ.

Όπως θα είδατε, το μπλογκ έβγαζε προειδοποίηση για κακόβουλο περιεχόμενο κλπ.
Ουπς.Αρχικά,λέω,κάποια μαλακία θα είχα κάνει.
Να εξηγήσω πως ο "ιός" βρισκόταν σε λίνκ που άνοιγε εάν πατούσε κάποιος σε μια αφίσα που είχα ποστάρει τον Απρίλη του 2011 για ένα φεστιβάλ.
Πιασ΄τ'αβγό και κούρευτ'το.
Το έσβησα και νομίζω πως η βλάβη αποκαταστάθηκε και μπορείτε να μπαίνετε κανονικά και άφοβα!
Η πλάκα ειναι πως για να μη φρικάρω σκεφτόμουν πως θα το αξιοποιήσω.
Αναρωτήθηκα,λοιπόν,σαν μια άλλη Carrie (ώρες ώρες νομίζω πως το μπλογκ μου είναι το αντίστοιχο σεξ εντ δε σίτυ της δικής μου Αθήνας), μήπως ειμαι όντως κακόβουλη και αν θα έπρεπε να γράφω δημόσια μιλώντας για σχέσεις,για πονεμένους έρωτες και προσωπικές ανησυχίες με τον κίνδυνο να περάσω σε κάποιον κάποιο από το περιεχόμενο μου.Ευθυνη.
Απο την άλλη,σκέφτομαι πως το ίδιο το μπλογκ είναι προειδοποίηση.
Ιστορίες ενός αρτόμου,σου λέει.Ρίσκο είναι οι ιστορίες.
Να τις ζεις και να τις λες.
Συνεχίζουμε γερά,επομένως και όποιος θέλει,μένει.
"Ιοί" μπορει να υπάρχουν,κακή βούληση όχι.

ΥΓ.Μου χάλασε και ο υπολογιστής,είχε χαλάσει και το κινητό-(Χαρτιά δεν παίζω,άρα πιστεύω πως θα κερδίσω στον έρωτα.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου