Σάββατο, 1 Ιουνίου 2013

ΠΑΡΤΥ ΠΑΡΤΥ ΠΑΡΤΥ.

Δεύτερο δυνατό κλάμπινγκ στο Βερολίνο, δεύτερη Μέκκα των κλάμπς, σημειώσατε.
Αυτή τη φορά δεν είμαι η Λίντα.
Είμαι το +1 και μπαίνω προσπερνώντας την ουρά.
Νταπα ντούπα και φώτα και καπνοί πάλι.
Αλλά ΤΙ καπνοί και ΤΙ φώτα.
Ταινία.
Στο διάδρομο που δε βλέπεις που πηγαίνεις-μόνο σκιές, το παίζω μοιραία και πάω ακόμη πιο αργά.
Τα γρήγορα φώτα στη σειρά με κάνουν να βλέπω τα πάντα σε εναλλαγή 3d-2d.
Φαντάσου να έπαιρνα και ναρκωτικά.
Ανεβαίνω ψηλά να χορέψω, δεν μπορώ με τον κόσμο τα σπρωξίδια, λύνω μαλλιά.
Σε κάποια φάση όλα αναβοσβήνουν τόσο γρήγορα που νομίζω είναι φλας φωτογραφικής και βλέπω μερικά καρέ το δευτερόλεπτο μόνο.Κυνηγάω φιγούρες και τις χάνω.
Βρίσκω ένα σούπερ μοντέλο από τη Σουηδία να χορεύει μέσα στο κλουβί.
Χαιρετιόμαστε και με φωνάζει μέσα, αφού είχαμε γνωριστεί στο προηγουμενο κλαμπ.
Χορεύω πλέον μέσα από το χώρο που παίζουν οι DJs και κοπανιέμαι με το φίλο μου από δίπλα.
Το κοινό τους γίνεται και κοινό μου, ιδρώνουν, καραγουστάρω, τους δίνω ρυθμό.
Ντουπ ντουπ ντουπ ντουπ.
Φωτιάαα.
Πηγαίνω κάτω από μια ντίσκο μπάλα,αφού βγω από το λαβύρινθο και δώσω ρισπέκτ στον Πάτρικ και χάνομαι στα κελιά-τουαλέτες.Γάμησε.Βγαίνω να πάρω αέρα και βλέπω ένα παλιό άδειο εργοστάσιο.Το μυαλό μου καθαρίζει.
Περπατώ τελευταία φορά στο διάδρομο και χαζεύω το σώμα μου βαμμένο κόκκινο από το φως. 
Πολύ θα ήθελα να έχω ενσωματωμένη κάμερα τέτοιες στιγμές.
Ανοίγει πόρτα και ... καλημέρα, Βερολίνο.
Τα ξέχασα όλα.Τέλεια.
Κανουμε μια πρωινή βόλτα στο ποτάμι με τις παπιες και σπίτι.
Τηλέφωνο για καλημέρα η μαμά και πηγαίνω στη λαική που έχει η γειτονιά μου.
Τι Καλλιδρομίου, τι Kollwitzplatz.
Σκάει χαμόγελα ο κόσμος και μυρίζει φαγάκι.
Ψωνίζω και βουλιάζω στην πολυθρόνα για να μιλήσω με τη φίλη μου.
Κλείσαμε, θα πάμε σε πάρτυ γενεθλίων σήμερα.
Φτιάχνω το δώρο για το φίλο που γιορτάζει και έτοιμες.
Άλλη μια μέρα που είμαι κωλοχαρούμενη, σημείωσατε.
:)
Τελικά να τι είμαι.
Ενα καλό αρτομάκι που αν βγει και χαρεί, γεμίζει μπαταρίες.
Καλό μας Καλοκαίρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου